catalog_tyre_img_alt
Παρακαλώ , περιμένετεdotted
Καλάθι
#
97-8013
Το καλάθι σας είναι άδειο

Ρουλεμάν τροχού AUDI πίσω και εμπρός

Αυτοκίνητο AUDI Ρουλεμάν πίσω και εμπρός, πίσω αριστερά δεξιά, εμπρός αριστερά δεξιά του απίστευτης ποιότητας σε ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ τιμές!

Ρουλεμάν τροχού υψηλής ποιότητας Top AUDI μοντέλα

  • Καλύτερη τιμή
    Antallaktikaonline.gr. Σας εγγυόμαστε υψηλής ποιότητας Ρουλεμάν για AUDI σε πολύ ελκυστικές τιμές.
  • Έξοδα αποστολής
    Οικονομία στο κόστος αποστολής. Δωρεάν αποστολή σε μια παραγγελία πάνω από 140 €
  • Τεράστια γκάμα προϊόντων
    Αυτή την στιγμή τα προϊόντα μας αριθμούν πάνω από 500.000 ανταλλακτικά αυτοκινήτων
  • Καλή παράδοση!

    Μέδοδοι αποστολής

    Σε ελάχιστες ημέρες θα παραλάβετε τα παραγγελθέντα Ρουλεμάν τροχού AUDI

  • Κατάστημα ανταλλακτικών αυτοκινήτων - να αγοράσει μεταχειρισμενα Ρουλεμάν AUDI φθηνά με πληρωμή διαδίκτυο με προστασία COMODO
  • Να αγοράσει πίσω αριστερά δεξιά Ρουλεμάν τροχών αυτοκινητου Audi αλλαγή ονλινε και να πληρώσετε μέσω PayPal
  • Μεταχειρισμενες Ρουλεμάν μουαγιέ εμπρός αριστερά δεξιά για Audi καταβολή μέσω της Visa Card
  • Αγορά γνήσια Ρουλεμάν άξονα αλλαγή Audi πίσω και εμπρός με την πιστωτική σας κάρτα Master Card
  • Πώληση Ρουλεμάν πίσω άξονα αυτοκινητου AUDI διαδίκτυο - καταβολή μεσω Discover
  • Σετ ρουλεμάν τροχού Όχημα Ρουλεμάν τροχού AUDI αγορά με την American Express
  • Γνήσια Σετ ρουλεμάν τροχού Audi σε online shop - καταβολή μεσω Τραπεζικής μεταφοράς

Κατάλογος κατασκευαστών:

Ρουλεμάν τροχού και Άλλα δημοφιλή AUDI ανταλλακτικά

  • Ψαλίδια AUDI τιμή

    Ψαλίδια

  • Μουαγιέ AUDI τιμή

    Μουαγιέ

  • Σετ επισκευής ψαλίδι AUDI τιμή

    Σετ επισκευής ψαλίδι

  • Ακραξόνιο AUDI τιμή

    Ακραξόνιο

  • Μπαράκια ζαμφόρ AUDI τιμή

    Μπαράκια ζαμφόρ

  • Αποστάτες τροχών Audi κόστος

    Αποστάτες τροχών

  • Συνεμπλοκ ψαλιδιου Audi κόστος

    Συνεμπλοκ ψαλιδιου

  • Μπαλάκι ψαλιδιού Audi κόστος

    Μπαλάκι ψαλιδιού

  • Αντιστρεπτική δοκός Audi κόστος

    Αντιστρεπτική δοκός

  • Έδραση σώμα άξονα Audi κόστος

    Έδραση σώμα άξονα

  • γνήσια Μπουλόνια τροχών Audi

    Μπουλόνια τροχών

  • γνήσια Λάστιχα ζαμφόρ Audi

    Λάστιχα ζαμφόρ

  • γνήσια Σώμα άξονα Audi

    Σώμα άξονα

  • γνήσια Σετ επισκευής, διαφορικό Audi

    Σετ επισκευής, διαφορικό

  • γνήσια Βίδα διόρθωσης γωνίας κάμπερ Audi

    Βίδα διόρθωσης γωνίας κάμπερ

  • Διαφορικό AUDI

    Διαφορικό

  • Πείρος ακραξονίου AUDI

    Πείρος ακραξονίου

  • Σετ επικευής, άρθρωση-οδηγός AUDI

    Σετ επικευής, άρθρωση-οδηγός

  • Στήριγμα, βάση στήρ. ράβδου στρέψης AUDI

    Στήριγμα, βάση στήρ. ράβδου στρέψης

  • Παξιμάδια τροχών AUDI

    Παξιμάδια τροχών

  • Τσιμούχα, πλήμνη AUDI

    Τσιμούχα, πλήμνη

  • Παξιμάδι, ακραξόνιο AUDI

    Παξιμάδι, ακραξόνιο

  • AUDI Λάδι κινητήρα συνθετικα και ημισυνθετικα

    Λάδι κινητήρα

Πόσο συχνά πρέπει να αλλάζονται τα ρουλεμάν μουαγιέ τροχού στα Audi;

Ο μέσος κύκλος ζωής των συγκεκριμένων τμημάτων φτάνει τα 50.000 με 70.000 χιλιόμετρα. Σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να φτάσει και τα 100.000 χιλιόμετρα.

Έχετε τη δυνατότητα να βρείτε το επακριβές χρονικό διάστημα αλλαγής στο εγχειρίδιο ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου. Κανονικά, ο κύκλος ζωής σχετίζεται με την ποιότητα του τμήματος και τις ικανότητες των επαγγελματιών οι οποίοι εκτελούν την επισκευή. Οι συνθήκες λειτουργίας διαδραματίζουν επίσης σημαντικό ρόλο.

Τι προκαλεί την καταστροφή των ρουλεμάν μουαγιέ τροχού στα συγκεκριμένα αυτοκίνητα;

Τα συγκεκριμένα τμήματα γίνονται προβληματικά για τους εξής λόγους:

  • λόγω εκτός δρόμου και επιθετικού στιλ οδήγησης
  • λόγω υπερφόρτωσης του οχήματος
  • λόγω συσσώρευσης βρωμιάς στη μονάδα
  • λόγω εσφαλμένης εγκατάστασης των τμημάτων
  • λόγω μη εφαρμογής της συνιστώμενης από τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου ροπής σύσφιξης κατά το σφίξιμο του παξιμαδιού του μουαγιέ
  • λόγω διαρροής του λιπαντικού

Είναι σωστό να οδηγείται ένα Audi με προβληματικό ρουλεμάν τροχού;

Όχι, δεν είναι. Το συγκεκριμένο τμήμα είναι υπεύθυνο για την ορθή περιστροφή των τροχών. Ο τροχός ενδέχεται να μπλοκάρει ενώ οδηγείτε, εφόσον δεν αλλαχτεί το προβληματικό ρουλεμάν. Αυτή η κατάσταση χαρακτηρίζεται υπερβολικά επικίνδυνη και ενδέχεται να οδηγήσει σε ανατροπή του οχήματος. Συνιστάται να κάνετε έλεγχο της μονάδας σε κάθε προγραμματισμένο σέρβις.

Πώς θα εντοπίσω αν είναι προβληματικό το τμήμα;

Έχετε τη δυνατότητα να εντοπίσετε το χαλασμένο τμήμα μέσω έμμεσων ενδείξεων, όπως π.χ. οι περίεργοι προερχόμενοι από τη μονάδα ήχοι και η ανομοιόμορφη φθορά των ελαστικών. Για να κάνετε διαγνωστικό έλεγχο μόνοι σας, θα πρέπει να ανασηκώσετε το αυτοκίνητο και να περιστρέψετε τον τροχό. Αν κάνει πιο λίγες από 5 στροφές, αν υπάρχουν κενά, ή αν παρατηρήσετε διαρροή λιπαντικού, τότε το ρουλεμάν χρήζει αντικατάστασης. Για έναν πιο εμπεριστατωμένο έλεγχο, επισκεφτείτε κάποιο συνεργείο.

Είναι δυνατή επισκευή των ρουλεμάν μουαγιέ τροχού των Audi;

Έχει να κάνει με το είδος. Τα συγκεκριμένα τμήματα μπορεί να είναι ρυθμιζόμενα ή μη ρυθμιζόμενα. Τα πρώτα, είναι δυνατό να επισκευαστούν: έχετε τη δυνατότητα να ρυθμίσετε τα κενά σφίγγοντας το παξιμάδι του μουαγιέ με ένα δυναμόκλειδο. Προτού το πραγματοποιήσετε αυτό, είναι σημαντικό να δείτε τη ροπή που ορίζει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου. Έχετε επίσης τη δυνατότητα να λιπάνετε το τμήμα.

Τα μη ρυθμιζόμενα δεν μπορούν να επισκευαστούν: αν χαλάσουν, απαιτείται η αντικατάστασή τους. Σε κάποια οχήματα, τα συγκεκριμένα τμήματα τοποθετούνται μόνο μαζί με το μουαγιέ ως μια ενιαία μονάδα. Πιο λεπτομερείς οδηγίες επισκευής προσφέρονται από τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου.

Πώς αλλάζω τα ρουλεμάν μουαγιέ τροχού σε ένα Audi;

Η συγκεκριμένη εργασία απαιτείται να γίνεται από τους επαγγελματίες κάποιου συνεργείου. Η διαδικασία χαρακτηρίζεται αρκετή δυσκολία και απαιτεί ειδικές δεξιότητες στην επισκευή αυτοκινήτων και εξειδικευμένα εργαλεία. Παραδείγματος χάρη, θα σας χρειαστούν εργαλεία αφαίρεσης και τοποθέτησης ρουλεμάν και ένα εργαλείο για την αφαίρεση της ασφάλειάς του. Η συγκεκριμένη διαδικασία περιλαμβάνει συνήθως τα παρακάτω βήματα:

  1. Ανασήκωμα του αυτοκινήτου.
  2. Βγάλσιμο τροχού.
  3. Βγάλσιμο δίσκου και δαγκάνας φρένων.
  4. Αποσύνδεση του ακρόμπαρου.
  5. Αφαίρεση του ακραξόνιου μαζί με το μουαγιέ του τροχού, βγάλσιμο του μουαγιέ του τροχού.
  6. Πρεσάρισμα του προβληματικού τμήματος.
  7. Τοποθέτηση του καινούριου και συναρμολόγηση, ακλουθώντας την αντίστροφη σειρά βημάτων.