Βάση μηχανής Μεταλλικό έδρανο με επένδυση καουτσούκ
- Πλευρά τοποθέτησης:
- Είδος έδρασης: Μεταλλικό έδρανο με επένδυση καουτσούκ
- Κατάσταση: νέο
- Πλευρά τοποθέτησης: μπροστινός άξονας, και στις δύο πλευρές, πίσω
- Είδος έδρασης: Μεταλλικό έδρανο με επένδυση καουτσούκ
- Κατάσταση: νέο
- Πλευρά τοποθέτησης: δεξιά επάνω, εμπρός
- Είδος έδρασης: Μεταλλικό έδρανο με επένδυση καουτσούκ
- Βάρος [kg]: 0,06
- Εξωτερικό σπείρωμα [mm]: M8 x 1,25
- Κατάσταση: νέο
- Πλευρά τοποθέτησης:
- Είδος έδρασης: Μεταλλικό έδρανο με επένδυση καουτσούκ
- Βάρος [kg]: 0,25
- Κατάσταση: νέο
- Πλευρά τοποθέτησης:
- Είδος έδρασης: Μεταλλικό έδρανο με επένδυση καουτσούκ
- απαιτούμενος αριθμός τεμαχίων: 2,0
- Διαστάσεις σπειρώματος: M8x1,25
- Κατάσταση: νέο
- Πλευρά τοποθέτησης:
- Είδος έδρασης: Μεταλλικό έδρανο με επένδυση καουτσούκ
- Εσωτερική διάμετρος [mm]: 10
- Διάμετρος [mm]: 65
- Εξωτερικό μήκος [mm]: 40
- Εσωτερικό μήκος [mm]: 53
- Κατάσταση: νέο
- Πλευρά τοποθέτησης:
- Υλικό: Λάστιχο
- Είδος έδρασης: Μεταλλικό έδρανο με επένδυση καουτσούκ
- Εσωτερική διάμετρος [mm]: 10
- Υψος [mm]: 40, 53
- Διάμετρος [mm]: 70
- Κατάσταση: νέο
- Πλευρά τοποθέτησης:
- Είδος έδρασης: Μεταλλικό έδρανο με επένδυση καουτσούκ
- Κατάσταση: νέο
- Πλευρά τοποθέτησης: μπροστινός άξονας, και στις δύο πλευρές
- Υλικό: Λάστιχο
- Είδος έδρασης: Μεταλλικό έδρανο με επένδυση καουτσούκ
- Χρώμα:
- Εξωτερικό σπείρωμα [mm]: M10
- Κατάσταση: νέο
- Πλευρά τοποθέτησης:
- Είδος έδρασης: Μεταλλικό έδρανο με επένδυση καουτσούκ
- Βάρος [kg]: 0,17
- Εσωτερική διάμετρος [mm]: 10
- Βάρος [g]: 170
- Διάμετρος [mm]: 65
- Ύψος 1 [mm]: 40
- Ύψος 2 [mm]: 53
- Κατάσταση: νέο
- Πλευρά τοποθέτησης: πίσω αριστερά, μπροστινός άξονας
- Είδος έδρασης: Μεταλλικό έδρανο με επένδυση καουτσούκ
- Βάρος [kg]: 0,473
- Βάθος συσκευασίας [cm]: 14,8
- Κατάσταση: νέο
- Πλευρά τοποθέτησης:
- Είδος έδρασης: Μεταλλικό έδρανο με επένδυση καουτσούκ, Λαστιχ. έδρανο
- απαιτούμενος αριθμός τεμαχίων: 2
- Υψος [mm]: 48
- Εξωτερικό σπείρωμα [mm]: M10 x 1,50 RHT
- Διάμετρος [mm]: 69
- Διαστάσεις σπειρώματος: M10
- Κατάσταση: νέο
- Πλευρά τοποθέτησης:
- Είδος έδρασης: Μεταλλικό έδρανο με επένδυση καουτσούκ
- Κατάσταση: νέο
- Πλευρά τοποθέτησης: μπροστινός άξονας, πίσω
- Είδος έδρασης: Μεταλλικό έδρανο με επένδυση καουτσούκ
- Μονάδα ποσότητας: Σετ
- Κατάσταση: νέο
- Πλευρά τοποθέτησης: δεξιά επάνω
- Είδος έδρασης: Μεταλλικό έδρανο με επένδυση καουτσούκ
- Μήκος [mm]:
- Εσωτερική διάμετρος [mm]: 10
- Διάμετρος [mm]: 70
- Κατάσταση: νέο
- Πλευρά τοποθέτησης: Μπροστινός άξονας και από τις δύο πλευρές, μπροστινός άξονας
- Υλικό: Λάστιχο
- Είδος έδρασης: Μεταλλικό έδρανο με επένδυση καουτσούκ
- Πλάτος [mm]: 69
- απαιτούμενος αριθμός τεμαχίων: 2
- Βάρος [g]: 500
- Υψος [mm]: 113
- Κατάσταση: νέο
- Πλευρά τοποθέτησης: επάνω
- Είδος έδρασης: Μεταλλικό έδρανο με επένδυση καουτσούκ
- Μήκος [mm]:
- Βάρος [kg]: 0,251
- απαιτούμενος αριθμός τεμαχίων: 1
- Διάμετρος [mm]: 91
- Κατάσταση: νέο
- Πλευρά τοποθέτησης: μπροστινός άξονας, δεξιά
- Είδος έδρασης: Μεταλλικό έδρανο με επένδυση καουτσούκ
- Κατάσταση: νέο
- Πλευρά τοποθέτησης: κάτω
- Είδος έδρασης: Μεταλλικό έδρανο με επένδυση καουτσούκ
- Υψος [mm]: 36
- Διάμετρος [mm]: 91
- Κατάσταση: νέο
- Πλευρά τοποθέτησης:
- Υλικό: Λάστιχο
- Είδος έδρασης: Μεταλλικό έδρανο με επένδυση καουτσούκ
- απαιτούμενος αριθμός τεμαχίων: 1
- Κατάσταση: νέο
Τι είναι οι βάσεις κινητήρα και μετάδοσης από καουτσούκ και μέταλλο;
Οι βάσεις κινητήρα και μετάδοσης από καουτσούκ και μέταλλο είναι σχεδιασμένες για την εγκατάσταση των συγκεκριμένων μονάδων στο αμάξωμα και στο υποπλαίσιο του αυτοκινήτου. Διαθέτουν αποσβεστική λειτουργία και μπορεί να έχουν τη μορφή δυο μεταλλικών πλακών με ένα ελαστικό τμήμα ανάμεσά τους. Κάποιες φορές, το ελαστικό μέρος βρίσκεται μέσα σε μεταλλικό περίβλημα, π.χ. σε ένα σινεμπλόκ. Ενδέχεται, επίσης, να είναι τοποθετημένο σε κάποιο στήριγμα. Στα βασικότερα προτερήματα των συγκεκριμένων τμημάτων περιλαμβάνονται το μικρό κόστος, η αξιοπιστία και ο απλός σχεδιασμός. Το μειονέκτημά τους είναι ότι η υψηλότερη αποσβεστική απόδοσή τους γίνεται εφικτή μόνο σε περίπτωση κρούσεων και κραδασμών συγκεκριμένης έντασης. Δηλαδή, τα ιδιαίτερα άκαμπτα προϊόντα, δεν έχουν την ικανότητα να απορροφούν κραδασμούς μικρού μεγέθους, επηρεάζοντας έτσι την οδηγική άνεση.